Lördag - Vänner

Yes! Vänner, idag ska vi prata om barndomsvänner.

När jag var ung, dagisung alltså, hette min bästa kompis Andrea. Hon har en lillebror som heter Trolle, det var en härlig liten unge. Dock flyttade denna familj iväg till Nora och jag har inte träffat henne sen dess.

En annan kompis är Linnea och hennes syster Ingrid. Vi lekte alltid som barn, ofta i skogen vid skolan, där vi raggade. Inte på det viset de flesta nu tror utan något helt annat. Att ragga var att förstöra folks kojor. Yes, vi var elaka små barn! :D Linnea och jag ses till och från och händer ibland att vi hittar på något. Dock för sällan för min smak, menmen. Vi bor ju faktiskt väldigt nära varann.;)


Sen har jag ett tjog till vänner, men det orkar jag inte ta nu. :D
Ut och ragga med er! :D

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0