Torsdag - Kärlek & Sex

Åldersfixering

Yes, detta ständiga tjat om ålder. 5 års skillnad är för mycket om tjejen är 15 och killen är 20. Men skulle tjejen vara 20 och killen 25 skulle ingen bry sig. Vem har bestämt detta?
Visst, ibland kan det ju kännas lite läbbigt, som med Jimmy Janson och hans Sandra, hon är 7 eller 8 år äldre. Då blir jag faktiskt rädd. Kan ju förstå att killen vill ha en äldre, men som tjej, kom igen!
En annan sak som är ännu värre än en gammal kompis kompis som var tillsammans med en som var är 15 år äldre. Vad fan har man gemensamt då? :S


Nu ska jag inte klaga som kör stenhårt på lammkött. ;D

Kommentarer
Postat av: Adde Norpan

du ska ju inte ha lammkött du ska ju ha mig, mig och bara mig.. men ja e ju 6år älde en va du är.. så ja väntar till du känner att lammkötten inte är intressanta längre. =) kram

2008-08-29 @ 19:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0