Tisdag

Igår när jag inte kunde sova kom jag på världens bästa grej! :D Jag blev lite småstolt över mig själv måste jag säga.
Tänk om alla redan från början var ett par, från man var liten. Fast man sedan själv fick bestämma när man skulle satsa på det.
Till exempel, mitt ex Nicklas. Om vi blev ihopparade från början och nu lever vi från varann tills vi bestämt oss för att vi inte behöver uppleva mer :D
Vore inte det kanon? :D:D:D:D:D


Menmen, nu är det inte så och jag tror inte på ödet. Jag ska dö ensam :O





Det snöar som fan också! Snart blir det att kasta sig ut genom fönstret =)

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Så du menar att du vill ha tillbaka mig när du skriver så eller vad menar du?

2008-12-11 @ 01:06:00
URL: http://salkino.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0