Torsdag - Kärlek & Sex

Idag ska jag berätta en liten historia som utspelar sig i nutid. :)


I fredas lade jag upp en bild på Bilddagboken och undrade varför mitt ex Nicklas nya "brud" alltid var inne och kollade. Nu pratar vi inte någon enstaka gång, utan flera gånger varje dag. Sådant tröttnar man på eftersom hon bara är där för att jag var tillsammans med Nicklas. Så jag tröttnade och la upp bilden, svor lite grann och hon slutade kolla.
Yes! tänkte jag och log rejält. Men sen i måndags efter att jag varit på Bomstad och badat såg vi varann på Bergvik (mataffär för er som ej vet) och då var hon inne och kommenterade bilden.
Då är frågan, om vi inte setts den dagen, hade hon då kommenterat bilden? Jag och Sandra inledde då en konversation, hon skrev i vartannat meddelande att hon inte brydde sig. Nejnej, inte alls, bryr man sig inte skriver man inte. Hon förstod även varför jag hatar henne så jävla mycket, rätt kul faktiskt, för jag hatar henne inte, kära nån, hon är fjortis, det är bara kul att skratta åt. Sen påstod hon att jag bara var svartsjuk för att hon umgås med Nicklas, yeah right! Jag gjorde ju bara slut för att jag inte var kär längre så jag bryr mig faktiskt inte om vem han umgås, hånglar eller ligger med. Sandra tog dock bort alla inläggen som jag skrev, tyvärr. Men ni är välkomna att läsa hennes patetiska inlägg i min gästbok på Bilddagboken.

Och så sedan i natt ringde det till mig, det var Nicklas. Jaha, tänkte jag. Det tog hela flera dagar innan han ringde. Jag blev lite paff men vafan, jag väntade på samtalet.
Han var självklart arg, för jag var ju dum, självklart jag och inte Sandra. Han klagade även på att jag bevakade hans ex under tiden vi var tillsammans, men det var ju faktiskt för att hon i fråga ville ha Nicklas tillbaka och det var bara kul att läsa alla meningslösa saker hon skrev, detta kallas skadeglädje. Sen att jag besökt Ronja, ett annat av Nicklas ex hade med att de var i Grebbestad tillsammans och jag kollade hennes bilder. Sen kanske jag har droppat in där någongång efter rent allmänt. Så jag vet inte riktigt vart han ville komma med detta.
Kanske lite svårt att fatta vad jag menar, men alltså, Nicklas argument var att jag kollade in hans ex, så nu har ju Sandra all rätt att vara inne på min flera gånger samma dag.
Menmen, Nicklas önskade mig iaf ett bra liv.


Kommentarer
Postat av: B

hahaha, vem faan bryr sig? Du verkar vara fjortisen imho...

2008-07-31 @ 17:58:03
Postat av: Lina

Kick som arse Johanna! ;)

2008-07-31 @ 18:39:08
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

hahah shiit du är ju faktiskt rätt patetisk , umm väx upp männska men de är ju kul att sandra får vara centrum i ditt liv, de är bra de !

2008-07-31 @ 20:44:17
Postat av: Amända Den Enda

haha, roliga komentarer! Jag gissar på att det är... kanske Sandra och hennes kompis? ^^

2008-07-31 @ 22:02:34
URL: http://biggerbetteramanda.blogg.se/
Postat av: Sandra

ja, jag kanske bara va inne där eftersom du varit tillsammans med honom, och det är kul att kolla på dina fula bilder. men däremot hade du lagt ut två bilder om mig, och jag hade bara sett den ena, efter vi hade setts på bergvik gick jag in och kollade och så hade du lagt ut en till och det va då jag kommenterade den bilden, och nu är man fjortis för att man säger ifrån? haha. Du ser, du va ju inne på hans andra ex, dom blev säkert lika griniga som dig att se dig där flera gånger, jag går in på vilken jag vill och jag vet nog mer än vad du tror, så det är bara kul att läsa alla meningslösa saker du skriver, det kallas skadeglädje du vet. ;) det är exakt samma grej, som du gjorde mot hans tidigare ex som jag gör mot dig. jag orkar inte bry mig om den här skiten längre, va bara tvungen att säga de där, hare bra, hej.

2008-08-01 @ 13:36:49
Postat av: Erix.

Jag har inte träffat sandra många gånger, men de gånger jag träffat henne har hon inte bettet sig som en fjortis iaf, så där är du helt ute och cyklar. Och jag tycker det låter som att du vill förstöra, och du kanske inte har släppt killen rikigt? Ananrs skulle du aldrig bete dig såhär ?Låt dom va, och var glad för nicklas skull, och ta bort din bdb om det är så jobbigt att folk tittar på dina bilder då ? Ha det / F.

2008-08-01 @ 15:42:24
URL: http://jagheterfridaerixon.blogg.se/
Postat av: patrik

Jag tycker du är patetisk, låt niklas och sandra va i fred, om dom vill hålla på så låt dom göra det. du behöver inte lägga dig i, sen tycker jag att ala andra här har rätt att det är du som lägger dig i och allt, så du kan väl sluta för niklas skull. han är ju faktiskt ditt ex och jag känner han. han har sagt att du har frågat han vad han skulle göra om du sa att du ville ha tillbaka han. så jag tycker att det verkr som att du inte riktigt komit över han.

2008-08-01 @ 17:19:28
Postat av: Frida.

HAHA, sandra är väl så långt ifrån fjortis det går!

2008-08-01 @ 17:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0