Torsdag - Kärlek & Sex

Yes, varje torsdag kommer handla om kärlek och sex. Antingen båda eller bara det ena. Lite beronde på vad som hänt under veckan som gått.



Proud to be pride


Javisst, skitbra att ni är stolta över att vara annorlunda som de flesta skulle säga det. Men vad har ni att vara stolta över? Att ni törs stå upp mot den så kallade "normen" ? Jag tror faktiskt att hbtpersoner skulle bli betydligt mer accepterade om hela grejen inte var så sjukt jävla uppblåst.
Självklart kollar man underligt på saker som skiljer sig från det "normala". Folk med järnrör i ansiktet, folk med brännskador och homosexuella par. Men varför är det bara ni som ska vara så jävla stolta? :O
En totalt sönderbränd är ju sjukt modig när han bara lämnar sitt hem och vågar visa upp sig. Får de en egen parad och massa fina färger? Nej! Varför ska det vara så? Vad har ni gjort för världen? Visst, jag vill också få det jämnställd mellan olika sexuella läggningar eftersom i vissa länder dödas man för att vara homosexuell. Men jag kan lova, en parad med regnbågens färger löser inte världsproblemen. 

Och få nu inte för et att jag har något emot hbtpersoner, för det har jag verkligen inte. Men jag förstår inte vitsen med att göra hela grejen så stor? Okej, du är bög. Det räcker där. Du är inte så jävla speciell som du tror!  

Kommentarer
Postat av: Tommie Haag

Det ligger såklart lite i det du skriver, men jag bryr mig inte så mycket om det. Om de vill ha sin parad så låt dem liksom. Jag vet redan att jag är den bästa killen i hela världen. Jag behöver ingen egen parad för en confidence-boost ;).

2008-07-24 @ 16:59:49
URL: http://tomfury.se
Postat av: Amanda

Det är bra Johanna ;D

2008-07-24 @ 17:22:13
URL: http://biggerbetteramanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0