Måndag

Igår när jag skulle logga in på msn så funkade det inte, någon eller något hade ändrat mitt lösenord. Men bäst som jag är så lyckades jag återställa det och allt funkar nu felfritt.



Min far är även lite baktung då han hade lite problem med att gå upp på pallen när han är duktig och sätter upp gardinstången.


Jag ska även äntligen färga håret! Bort med det lila och hej på dig röda! Kostar enbart 40 kr nere på Pekan. (Pekås för er spikhuvuden, är en matbutik) Helt lovely!




Lina säger:

blää va äckligt det är när det gör ont i ena bröstet, typ som en ilning. vad är det liksom ?

Jofrääna! säger:

Det är mjölk som rinner

Lina säger:

Johanna. Jag har inge barn


Jag tror inte Lina gillar mitt skoj där :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0