Tisdag

Kan börja med att säga att Oscar i gropen är grym. Inte för att jag menar detta, men han bad så snällt ;) (Sen är han rätt söt)


HA! Jag och Johan (ni som läser vet inte vem detta är) har spenderat en tid av våran dag på att håna en brud. Undra vad hon egentligen heter. Vi kallar henne Liisa.
Liisa är en löjlig 22åring i Sthlm. Hon byter killar lika ofta som en annan byter strumpor. Hon är tillsammans med varje i 2-3 månader och älskar dessa över allt annat och planerar att leva med dem resten av livet. Borde man inte efter 20års ålder ha lite mer förstånd än en 11åring?
Och bara för att man varit med i moore är man inte snyggast i Sverige. Jag är ledsen, men du suger. Rejält!



Annars fryser jag om min ena hand och jag lyssnar på Pet Shop Boys, jag har ingen cola och min armbåge kliar. Nu ska jag kanske fixa mig lite att äta.


Kommentarer
Postat av: crazy motherfucker named ajjz kjub

oj. det här var rätt sick att läsa. jag råkar känna en liisa (med dubbel i) som "byter" pojkvän rätt ofta. inte efter 2-3 månader, men säg 7-8 i alla fall. dock är hon inte 22 och inte heller varit med i moore. MEN ÄNDÅ! lite likt. LOL.

2008-11-06 @ 00:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0