Måndag - Ätbart & Drickbart

Yes, dags för en ny vecka. Nya maträtter, eller precis samma som förra veckan i annan ordning. Vad vet jag.


Men jag ska åka till mamma några dagar, då får jag kanske något annorlunda. Kanske några stuvade makaroner ;D Hihi, bäst jag ringer med en gång och beställer tills jag kommer :)


Annars satt jag och funderade på hamburgare. Burger King och McDonalds - Varför dissar ni inte bara era jävla saltgurkor? De flesta slänger dem ändå. Och slänger men dem, har de ändå lämnat kvar lite smak på resten! INTE TUMMEN UPP!


Nyss åt jag toast, jag har saknat detta goda ting! Jävla mig att aldrig äta det jag gillar mest! :O
Chipslös är jag också. Vart är världen på väg?


Men puss på benet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0