Onsdag - Musik

Yes, jag satt och funderade över detta med att man som par har en låt. Vad är grejen med det? För att låten beskriver eran relation eller för att det var låten ni lyssnade på första gången ni sågs? Eller för att det är en låt som båda gillar?

Jag vet att jag ock Nicklas hade en, jag har visserligen ingen som helst aning om varför vi hade den. Den är bra, båda kunde den. Men vafan, låten sa inte så mycket om oss två. Ingen låt vi brukade lyssna på :S Tror vi kanske hörde den 1 eller 2 gånger tillsammans.

Menmen, man kanske bara vill ha något att minnas person med efter att det tagit slut. Vad vet jag, nu har jag inte hört den låten sen säkert innan sommaren. Kanske bör ta upp bekantskapen med låten igen :)

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Jag har för mig att vi valde låten för att vi både gilla den & för att vi hörde den tillsammans typ i början av vårt förhållande, så bestämde vi oss för att det var "vår låt". :P

2008-10-16 @ 00:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0