Fredag - Fest!

Det blir en vit helg denna helg,så jag får lov att skriva om förra helgen! :D

Då landade vi hemma hos mig, jag och Lina dvs, vi lagade oss nachos och åt tills v i inte orkade stå upp längre! Gött med andra ord.
Sen tog vi oss några drinkar och gjorde oss snygga! Sen hamnade vi hos Martin på Herrhagen, där fanns även Håkan. Där drack vi lite mer, sjöng lite bsb och spillde drinkar

SEN BLEV DET NÖJES!
DLK och kristet!
Härliga grejer! Jag hittade pengar och dansade med en brud som pussade mig i nacken.,

Kvällen avslutades i min säng med nachos och Kejsarens nya stil.

En totalt supervärd kväll! :D


Kommentarer
Postat av: Lina

Fett värd helg asså ;D

2008-09-26 @ 19:23:59
Postat av: Amända

Jag har ett brev till dig! Kan jag post det till din mor eller vill du ha det när vi ses? För då lär det ta ett tag med den fart vi har på våra möten :P hehe..

2008-09-27 @ 12:25:48
URL: http://biggerbetteramanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0