Fredag

Jofrääna! säger:

Haha, precis

Jag målar naglarna och fiser lite

Billingerbus | 29 days to go säger:

Jag vill också måla naglarna. Har inget nagellack nu, har itne haft på ett par veckor Känns undeligt!

Jofrääna! säger:

Det är tjusningen med att vara ensam hemma, jag kan fiza överallt

Haha! Fisa med z

Billingerbus | 29 days to go säger:

haah Snyggt

David fiser hela dagarn jag måste vädra ibland

Bernt trycker på mina tarmar så jag fiser också lite mer än vanligt nu!

Jofrääna! säger:

Ojdå

Jag fizer med

Vad är detta! Andra gången med z nu utan att vara meningen

Billingerbus | 29 days to go säger:

Höhö!

HAHA

Jofrääna! säger:

Jag skyller på de nymålade naglarna

Billingerbus | 29 days to go säger:

ja gör det


Mja, ibland blir jag orlig på mina egna vägnar :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0