Onsdag

Tyvärr blev det ingen navelräddning idag.
Men han lovade att göra det en annan gång =)
Bara för att jag är bäst.

Kanske lika bra, så naveln kan växa ihop helt.
Ser iofs otroligt bra ut  med tanke på hur den såg ut när den dog.

Inget sår eller något kvar.
Bara lite rött där hålet var.
Men det löser sig.




Nu har jag så tråkigt att jag överväger att cuta alla bildäck på gatan så de också har tråkigt.
Men jag tror jag skippar den idén.
Jag har lite filmer att se, men tråkigt utan chips :(


På lördag är det marten också.
Gött med remmar och nougat!
MUMS!

Får se vad helgen mer bjuder på också.

Kommentarer
Postat av: Amanda

vart är det marten? :O

2009-04-23 @ 19:10:48
URL: http://biggerbetteramanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0