Onsdag

Igår såg jag slutet av den rätta för Rosing, enbart för att jag skulle se Despan efter och ville inte missa något!
Hon valde en 19åring. Dvs, yngre än mig. Det är skamligt för hur gammal är hon? 35? :O

Jag googlar!
Precis, kvinnan är ta mig fan 35 år gammal!
Vad ska hon med en liten pojkspoling till?!
Hennes dotter blir 15 år i år!
Hennes styvpappa kommer alltså vara 4 år äldre?!

Okej, pju! Hon var aldrig kär och valde att gå vidare utan denna pojkspling!
Nu kan jag sova lugnt om natten.


Idag börjar även finalmatcherna mellan Färjestad och Hv71.
Jag är sjukt nervös!




Det är även Party med stort P denna helgen. Jävlar så ruskigt taggad jag är!
Är dock fattigare än en liten negerpojke i Afrika.
Menmen! Det får gå! Får snylta lite på Erik tills maj ;)
HIHI! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0