Söndag

Okej!
Nu har jag faktiskt fått nog.
Jenny borde ha storstryk!
Och för er som inte vet det så är det en brud som är ute efter Erik.

I morse gick det för långt.
Han fick ett sms där det stod att jag såg helt okej ut. Eftersom hon tydligen sett oss på i2.
Vadå helt okej?!
Jag är sjukt jävla skitläcker!

Och vad hade du tänkt? Att Erik tänkt dumpa mig för dig ifall du tyckt jag var ful eller?

JÄVLA SKITBRUD!
Skaffa dig en egen kille!



Annars var helgen bra. Jag har fett hår och lite småont överallt.
Menmen, jag åt nyss en pingvinstång och har ungefär 3 kr kvar på kontot!
JA!

Förhoppningsvis får jag pengar i morgon.
Då ska jag betala lite till min mor och så ska jag inhandla sprit inför Valborg.
Så ni får gärna berätta för mig vad jag ska göra.
Än har jag ingen susning :(


Aja. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0