Torsdag

Idag fick jag mycket fixat!
Arvikabiljetten är utskriven, ska kika på tält och jag har nu mitt SÄSONGSKORT TILL HOCKEY!
Hell yeah baby!
Vi ses på ståplats!



Sen tänkte jag  lite på vart tjockochlat egentligen kommer ifrån.
Antingen var det jag eller Amanda Karlsson som kom på det en gång i tiden.

Jag vill inte ta all kreds om det var hennes idé först!
Men jag älskart!


Många har faktiskt kommenterat att jag åt glassen jag tappade.
Men vad skulle jag ha gjort?!
Sett hur pengarna bara flöt iväg bland gruset?!

ALDRIG ATT JAG SVIKER EN GLASS PÅ DET VISET!


Puss!

Juste!
I morgon ska jag iväg på ett försök att rädda min piercing!
I värsta fall får den växa igen och sen göras en ny!
Jag uppdaterar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0