Torsdag

Yes, ännu en dag lider mot sitt slut.
Jag är fortfarande sjukt mycket bättre än alla andra i världen.

För att svara på Amandas kommentar så ja, marten på i2.
Alltis sista helgen i april och jag ska dit! :D


Annars vart jag grymt sugen på utgång i helgen. Blev bjuden till Deje, men har verkligen inga pengar alls :(
Så det får bli hemma denna helgen =)
Det funkar iofs också ibland.


För övrigt sitter jag och lyssnar på min systers absoluta favoritlåt genom alla tider
Toni Braxton - Unbreak my heart!

Hon kommer bli så glad att jag nämde henne, speciellt med denna låten. HAHA!


Åter till proffset - dvs mig.

Äh, jag kommer inte på något mer!

Puss och kläm!


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja gud vad glad jag blir. Jävla bajslåt!!!!!!!

2009-04-24 @ 09:05:34
Postat av: Amanda

Aha, då ses vi kanske där ;) Leta efter den fetaste som vaggar fram i minus 10 km/h så ser du mig :)

2009-04-24 @ 12:12:45
URL: http://biggerbetteramanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0