Måndag

Nu har jag slitit på arbetet!
Eller ja, jag satt mest bredvid, lade rätt och räknade pengar.
Kollade hur man gjorde osv.

Kan nog påstå att till en början såg det absolut jättekrångligt ut.
En typisk sak jag inte skulle klara.
Men vafan! Det var inte alls svårt.
Man förstod rätt snabbt hur och vart man tryckte.
Bara kunderna kunde berätta vad de skulle ha.

Jag såg några jag 'kände'. Iaf visste vilka det var.
En gammal lärare, ett ex mofar, gammal fritidspedagog.
Kära nån!
En hel återträff. :D

På vägen hem dog jag en liten bit.
Kära nån!
Min kondis är värre än hos en 600 kilos död man.
Detta måste jobbas på!
Nu blir det cykel oftare!


Nu ska jag kissa!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0