Onsdag

I morgon är det avskeds/födelsedagskrogdags.
Men jag vet inte än om jag har råd. Jag vill så himla gärna!
Jag kommer ju sakna ihjäl mig! :O
Inte för att vi ses så ofta, men kommer bli ännu mindre nu :(

Jag ska försöka få ihop en slant så jag kommer in iaf!
Ska göra mitt bästa!
Om jag så ska behöva sälja mig!
Eller nja, kanske inte :O


I morgon har jag och Erik varit tillsammans i 7 månader.
Känns som en hel evighet.
Eller ja, en kort sådan.
Men tiden har gått otroligt snabbt.

Han kommer om en stund med paket, som jag tydligen inte får öppna förens i morgon, vilket var löjligt!
Jag vill ha med en gång!

Sitter och pillar det sista med hans också.
Det blir rätt tråkigt, men jag kom inte på något bättre.
Sen är det bara 7 månader + att det snart är jul.
Då kan han få något kul.

Ja, det rimmade, höhö ;D


Nu ska jag pilla färdigt som sagt, städa iordning lite och klippa bort prislappen på bhn jag köpte förut =)


PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0