Tisdag

Idag var en bra dag.
Jag var på stan med min kära vän Amanda.
Vi fikade vid pråmen, eller ja Båten kanske man ska kalla det nu.

Sen var vi på bibblan och självklart shoppade vi lite!
Jag har så mycket pengar att jag får shoppa i morgon med!
WOHO!


Annars har jag pimpat mina lådor på min trägrej som står på skrivbordet.
Nu står det vad varje låda innehåller.
Ett mycket smart drag av mig måste jag erkänna.

Erik får jag inte se förens på torsdag också.
Vilket kommer vara jobbigt.
Menmen! Jag är tuf och håller ut!





En rätt kul grej såhär på kvällen.


PUSS!


Kommentarer
Postat av: BEATRICE GOTLÄNNING [foto]

sv: jag älskar han inte lika mycket som folk gör när dom är är tillsammasn längre

2009-08-04 @ 22:47:19
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0