Lördag

Jag tror jag är kär i kommentarer. Nu har jag fått ännu en, dock ej godkänd. Vet inte riktigt varför.
Det var iaf en kul kommentar och det gjorde nog min lördag =)


Aja!
Igår var det party! Jävligt kul måste jag erkänna!
Började hos Nadja och drog vidare till Ankan! Dansade och träffade folk! :D:D:D
På vägen hem hittade jag förstås pengar, vilket jag alltid gör =)
26 kr denna gången! Enkronan var en sådan där ny och fin med ränder!
Den hamnade rakt i min samling =) Har nu tio sådana mynt =)

Nu sitter jag här nybadad/duschad.
Luktar heaven! Eller något =)
Ska strax kamma ner min lugg så den inte står åt alla håll då det vankas julbord senare med Eriks familj + farmor och farfar. Vilka jag aldrig träffat!
Ska bli ytterst spännande må jag säga =)

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0