Måndag

Idag är det en ny vecka och tre dagar kvar till jul.
Jag har fortfarande några få julklappar kvar att fixa, får se hur detta ska hinnas med.
På onsdag ska vi till pappa och 'fira' lite jul.
Och som ni nu kanske förstod av detta så är jag hos min mor.
Kom i fredagas och var själv under helgen. Eller ja, Erik hängde här. Men han är mysig =)

I lördags blev min kära vän Amanda äntligen 20 hon också ;)
Detta firades! Vi började på Krp hemma hos Helena och Petta, det var trevligt.
Sen hamnade vi på nöjes, inte alls lika kul. Helt sjukt tomt på folk, är väl iofs inte så konsigt såhär innan jul.
Menmen! Kvällen slutade med pommes och Erik =)



PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0