Måndag

Ojoj, dålig uppdatering.
Men jag har varit i Säffle, supit, varit hos erik och bara degat! :D

Aja!
Jul som sagt, fick massa mys!
Jag orkar inte berätta vad, bra saker iaf =)


Jag tänkte skriva om nyår, nu kommer snart detta med alla jävla hundar som är rädda.
Men snälla människor, det är två gånger om året som det smälls raketer i denna mängd. Det är nu och påsk. Iofs mycket mycket mycket mindre på påsk. Men ändå.
KOm igen!
Måste ni klaga så ni får ont i magen varje jävla år?!
VI VET ATT HUNDAR ÄR RÄDDA! Men en gång är bara en gång.
Snälla nån. De plågas inte direkt i flera dagar efteråt.
Och sen finns det faktiskt människor som är rädda för sånthär med. JUSTE!
Det är värre för dem!

Njut bara för fan!
Ska inte vara så jävla svårt!

Nu har jag svärt massor!

BLÄ PÅ ER!


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0