Måndag

Ah, en ny vecka och jag har ingen susning om hur jag jobbar.
Haha! :D De ringer kanske idag eller i morgon eller något. Kanske kikar förbi. Vi får se =)

Annars far vi senare idag, jag och Fido. Som är nytvättad och har ren bur.
Han är fin nu, lillkillen =)


Idag klipps jag, som de flesta redan hört.
Till axlarna ungefär. Bild kanske kommer senare, vi får se. Är ju hos Erik. Kanske får sno hans internetsladd :D hihi
Eller något likande =)


Vid 4 tänkte jag iaf dra mig neråt mot stan, kika lite julklappar och sådär.
Känns som att jag aldrig hinner färdigt. Jag som börjde i så god tid med mammas.
MEN!
Bäst som jag är lär jag fixa detta ändå ;)


Nu måste jag skutta i duschen och klä mig =)

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0