Onsdag

Idag var det skitkallt ute, och nu pratar jag inte typ 0 grader.
-7,9 grader var det när jag lämnade för jobb i morse!
BURR!

Menmen!
Inte blev det någon öl idag heller så jag får roa mig på egen hand.
Funderar på att göra klart de julklappar som ligger här och väntar på mig.
Så man får lite ur vägen och kan andas lite.

Sen tänkte jag berätta för er alla att jag handlat min arvikabiljett och var så taggad att jag ville skriva en packlista. Erik som tur var hindrade mig och talade om att det var för tidigt.
Buhu sa jag då =(


Fido har nyklippta klor men har typ svans!
Lillkillen har jättemycket hår i baken, måste nog ansa lite =)
Gör det efter nästa tvätt.

Har paket att hämta på posten också!
Kirras sen hoppas jag!


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0