Söndag

Ojoj, dålig uppdatering under veckan. Men jag har haft massa annat för mig
Läser Erik detta kommer han säkert skratta och säga att jag hållt på med Farmville.
Visst, till viss del sant. Men det har inte tagit upp all min tid.

Jag har iofs inte gjort något vettigt, köpt lite julklappar, klippt av mig håret, varit på hockey.
Det vanliga ;) höhö

Aja, som ni märker så överlevde vi veckan tillsammans. Fido mår bra och ligger nu på sitt favoritställe i buren och ser söt ut =)


Just nu försöker jag få klart lite julklappar.
Detta är då absolut sista gånger jag gör egna! Jävlar vilken tid det tar!
Blir så trött på mig själv!
Aja! Får bita ihop och göra klart anyway!
Jag fixar det nog.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0