Söndag

Ah, söndag!
Igår var det som sagt julbord. Jävlar vad vi åt!
Ojoj! Vart mätt flera gånger om!

Men jag åt sill, sådetså!
Var väl iofs inte det godaste jag ätit, men det funkade.
I små doser och med smak av vitlök ;) höhö

När vi kom hem såg vi på Saw VI.
Var väl sådär. Jag vet inte jag, kändes som det räckt med 3 filmer.
Och jag hoppas innerligt på att de inte gör en ny, då blir jag  ledsen =(


Jag överväger att poppa mer popcorn.
Men först ska Fido få sig ett bad tror jag.
Funderar på att städa buren i morgon innan jag åker till Erik med honom.
Vi ska på utflykt! :D
Eller ja, jag och Fido ska 'bo' där under veckan då Eriks föräldrar är i Barcelona =)


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0