Tisdag

Ah, att en sådan supertöntig kommentar kan göra min dag!
Mums!
Jag tror du ska ha lite fakta innan du säger massa saker, pojke lilla =)
Med tanke på att jag inte nämt något om att jag skrev om katter, vilket inte var bara emot er. Absolut inte. Det var en genrell sak som kom på tal då ni skaffa katt.
Men ha katt ni för all del.
Den dör tillslut ändå.


Aja!
Nog om sånt tjafs.
Iofs rätt impad över all tid han lägger ner.
Men som sagt, jag äter chips, vilket är härligt gott.
Färjestad vann matchen och sådär.
Härligt härligt!


Skriver mer sen ;)

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ofta en 20åring köper ett marsvin, det är mer 14åringar, han lever nog inte länge ska du se, en katt är roligare & lever längre! & vem är det som lägger ner tid egentligen skriver tom inlägg om det? Haha lägg ner istället, och skriv inget mer för jag tänker ändå inte gå in här mer. Hejdå.

2009-12-05 @ 15:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0