Tisdag

Idag var jag också ledig, kändes mys ;) höhö
Var iaf på stan och prövade klänningen jag prata om igår.

Den satt bra, tror jag.
Köpte den iaf och ska be Britt ta sig en titt.
Måste ju ha två ja.
Annars lämnar jag nog tillbaka den.


Annars har jag mer munsår än ever!
Jävla skit! De tar aldrig slut!
BUHU!

Aningen hungrig är jag med, undra om det blir mat innan hockeyn.
Måste kolla med pappilappen!

Juste!
SKulle inte alls skriva om detta utan tänkte visa hur jag åt min första chokladbit ur min chokladkalender! :D



Kände att jag var helt fel ute! Kartong var inte så mums :(



Men jag fann lucka 1 och åt chokladen med en stor nypa glädje! :D


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0