Torsdag

Ojoj, nu var det ett tag sen jag skrev.
Jag har haft fullt upp rent ut sagt, försökt få klart julklappar och såntdär.
Sovit och bara varit mig själv. höhö

Aja!
Idag var jag en sväng till stan, en jävligt snabb sådan.
Stötte på Veronica, så tölade lite med henne. Då insåg jag hur sjukt kallt det var, mina tår är stelfrusna och mina fingrar likaså. Så det blev en snabbis till systemet och sedan köpa cola, sen åkte jag faktiskt hem. BURR!
Överväger att lägg mig i badet. En sista gång innan jag åker till mamma. Hon har sådant litet badkar.
Ingen mysfaktor där inte :O
Men vi får se, är aningen hungrig. Så kanske måste fixa lite mat först. Vi får se.


MEN!
Nästan alla egengjorda klappar är iaf klara.
Ska införskffa de sista till veckan, jag + hela karlstad ungefär.
Men! Det ska nog bli bra, jag vet vad jag ska köpa till vem och sådär. Så blir smidigt. Är väl alla köerna överallt jag ska överleva bara! Få klä mig tunt så jag inte svettas ihjäl!
Smart Johanna!



PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0