Lördag

Jo, jag måste verkligen börja uppdatera oftare!
Annars kommer folk tro att jag är sämre än min syster vilket inte alls stämmer!


Idag är det alla hjärtansdag och den ska spenderas med Erik, jag vet, löjligt! Men det blir pizza, cola, film och ostbollar!
Lina och Andreas undra om de fick vara med men vi sa nej.
Att folk äter på varann ser man nog av med på tvn =) SÅ SORRY TOFFELS! Some annan time!



Just nu sitter jag på mitt golv av någon underlig anledning. Kanske för att jag inte orkar stå upp då datorn står på sängkanten och jag måste blåsa mitt hår för att komma iväg någongång.


Igår var jag på kalas hos Linnea, det var skoj! =)
Senare bar det av ner mot stan. En tjej som tydligen var född 90 kom inte in på Ankan eftersom de ändrat någon regel om att bara 89+ kommer in nu för tiden. Vi började då prata om annat. Vilket resulterade i att 4 av oss gick in på Ankan, där vakten kallade mig för Sara. Jag dansade rumpan av mig tillsammans med Lina. De andra tror jag hamnade på Arena till slut. Menmen, deras val. De kanske hade kul =)

Sen åkte jag hem till Erik, på vägen hittade jag 10 kr som jag plockade upp med ett leende!


Nu ska jag blåsa mig torr och sedan fara min kos!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej! hoppas du hade kul på ankan!! det blev ju så dumt när astrid inte kom in,, vi drog till score istället jag, astrid och kristin, tog över ngra killars bana och spelade en halv serie:) sen dansade vi loss inne på harrys^^ det var kul! så jäkla weirdo att astrid kom in där istället för inne på ankan,,, menmen. brevet ligger nu i lådan allafall. jättekul att du var med i fredags och hoppas du hade lika kul som jag:D

Puss&Kram! nublevdetlångt.

2009-02-15 @ 15:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0