Måndag

Helgen gick åt att umgås med Erik =)
Hans familj var i Sthlm så jag bodde där =) Vi åt pizza, söp oss fulla med Lina och Andreas och såg en massa film.


I lördags var det meningen att det skulle vara lite fest, fira att min man blivit gammal. Men nästan inga kunde komma så vi flyttade det till nästa helg. Men detta stoppade inte oss. Jag, Erik, Lina och Andreas söp och hade skoj. Tror jag iaf, jag vara så totaltwaste att jag knappt minns något.
Jag spydde senare och somnade, tror jag :D

Igår var jag bakis för första gången! Hör och häpna, jag erkänner nu alltså att jag var bakis.
Jag orkade i princip knappt ta mig till toaletten som ligger bredvid hans rum.
Jag var så sjukt dålig att jag faktiskt övervägde att sluta dricka.

Mår jag likadant efter nästa helg då jag inte tänker dricka lite mycket som i lördags så ska jag banne mig se mig efter en annan helghobby!
Fy skjutton vad man kan må!

Erik gjorde inte saken bättre heller! Han bara skrattade åt mig!
Visserligen fick jag pizza, popcorn och cola, vilket nog gjorde så jag överlevde gårdagen =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, Erik va den enda som INTE spydde ;)

Vi verkar ha bytt, va inte alls baiks i söndags! Hehe!

I helgen blir det partyparty!

2009-02-24 @ 16:36:30
Postat av: Erik ;)

Ni är bara lite för dåliga ni ;) Spyr aldrig jag..! Och jääävlar vad bakis du var då, får se om du klarar av att ta det lite lugnare till helgen! Ta aldrig med de bra sakerna jag gjorde när du var bakis då... Passade upp för dig hela tiden!



Puss <3

2009-02-24 @ 18:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0