Måndag

YES! Brittan sjunger för mig nu.

Jag och Erik firar en månad tillsammans på fredag. Dvs fredagen den 13:e. Det mest lustiga är att även 13 mars är på en fredag.
Betyder detta en sjukt massa otur för oss två?
Eller vi kanske är såpass bra att vi klarar oss? =)

Annars på fredag vankas med middag, jag vet vad den innehåller och jag måste medge att det låter mycket spännande =)
Sen på kvällen bär det av till trygga Stockfallet, en tripp till mor så hon får träffa Erik och sedan vidare på kalas/förfest för att sedan kolla in nya Ankan.

Jag längtar redan.



På tal om annat. Idag blev Erik och Linnea stora! Grattis på 20årsdagen! :D Vi tillhör nu samma grupp av människor igen ;)
Jag  var med Erik under hans första tur på systemet. Han såg ut som ett litet barn i en stor godisbutik. Han var lycklig!
Jag handlade iofs också :O Två öl. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0