Söndag

YES!
Igår var alla hjärtansdag och pizzan smakade heaven!
Vi mös järnet till en skräckis och jag höll på att avlida! DEN VAR LÄBBIG!

Sen såg vi Ghost Town och helvete vad kul! :D Hoho!



Annars kom Josef på besök. Han bor i Nässjö men var här och hälsade på lite folk inklusive mig! :D
Vi hade superkul och skrattade massor :D



Jag borde göra något nyttigt idag :O Kanske en promenix ner till Pekan. Lina är och rider och kanske inte ha tid. PÖH!
Dessa jävla hästar!

På tal om hästar. Häromdagen när jag gick till bussen såg jag hästspår. Det måste iaf varit det. Eller en väldigt vanställd person. :S Men ändå. En häst på lorensberg? Hur ofta kommer det?

Menmen, jag tänkte inte mer på det förens i går när jag kom hem till Erik. Det var liknande spår där. Fast mycket mycket mindre. :O

Aja, nog om hästar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0