Söndag

Jag satt och tänkte på alla hjärtansdagspresenter.
Lina fick en vattenflaska med sitt namn på. Visst, gullig skojpresent till en ovesentlig födelsedag eller kanske namnsdag. Men om man ändå nu ska ge någon något på en sådan dag ska det väl vara genomtänkt och iaf gulligt?

Nu är jag tjej och tänker överanolysera detta.
En vattenflaska för mig skulle vara en förolämpning. En hint till att jag borde röra på mig mer än vad jag gör.
För vad ska jag annars med en vattenflaska till ?

Jag vet att detta låter hur jävla sjukt löjligt som helst. Men det är bara min åsikt. Om du tar åt dig är du bara en svag människa med brist på självkänsla. Så fuck you!


Mamma gillade mitt allahjärtansdagskort hon fick av mig också :D Hihi! Himla tur måste jag säga ;)



Som ni  kanske vet firade jag en månad med min man i fredas. Jag fick en spargris som jag bara får krossa i nödfall :D Den är blå och söt och har redan massa mat i magen :D
Och så fick jag en tandborste :D Den var orange :O Men han sa att de inte hade några råsa så jag fick väl gå med på detta denna gången.

Av mig fick han en gul kamel. Supercute! Han heter Markus-Magnus =)
Anledningen till detta var att han brukar prata om att han kan det ryska ordet för kamel och vad passar då inte bättre än en helt egen :D
Och med tanke på hur sjukt fult hans andra 'gosedjur' är som han har i sängen så :O


Men puss på er! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Öh, tracka gärna ner på mitt egengjorda gosedjur!!! Den är så grymt snygg att du säkert bara är avundsjuk ;)



Puss på dig <3

2009-02-15 @ 18:39:06
Postat av: Lina

What?! Det va verkligen ingen förolämpning! Bara en rolig grej eftersom det står mitt namn på den och den är grymt söt.

Tur att man inte tar alla hjärtans dag på allt för stort allvar.

2009-02-18 @ 09:41:06
Postat av: Thorbjörn

Du fick en tandborste eftersom du luktar så äckligt ur munnen ;)

2009-02-21 @ 11:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0