Torsdag

Idag var det hockey och jäklar vad spännande! Behövs då fan ingen träning för att bli svett!
Se på hockey räcker mer än väl!

Färjestad vann iaf tillslut! :D YEAH! SERIESEGRARE!
Det vill säga att Färjestad är bäst! =)
Nu siktar jag på Sm-guld!

TORGET - HERE I COME!





Annars gott och ont folk så har jag cuttat mitt hår. Jag är nu åter snygg =)
Iaf enligt mig själv =) Och Erik såklart!
Men han törs nog inte ens säga något annat :O

På tal om han, igår när han var här. Eller i förrgår kanske det var :O
Så såg vi på film, Lake Dead.
Kära Erik, sluta lyssna på vad dina vänner rekomenderar för filmer. Först rec och nu detta!
SKÄRPNING UNGE MAN!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Var bara tvungen att lägga ett inlägg såhär innan man ska sova, ja en annan har ju skola om några timmar -_-



Du blev jättefin i håret! Och ja, jag kanske ska sluta lyssna på vad mina vänner rekommenderar, iaf när det gäller filmer... Ska hålla mig till filmer jag redan sett och vet om är bra, så att vi slipper se filmer som Lake Dead, Teeth, Rec mm...!



Puss på dig! <3

2009-02-26 @ 23:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0