Söndag

Jag har spenderat nästan hela helgen med favoritErik! :D
Det har varit bäst. =)

Igår var jag ute med Lina. Vi sjöng, söp, dansade och var allmänt superbäst!
Kvällen slutade ännu bättre då jag sov hos Erik =)


Idag har jag mått hur bra som helst! :D
Vi såg på en mycket underlig film vid namn Teeth.
Alltså, jag vet inte om man bör skratta eller gråta. Jag lyckas med båda under filmens gång.
Jag har aldrig sett en film ens lite lik denna. Men aja, man borde ju se allt :O


Sen såg vi något mer, juste! Shooter!
Den var bra. Till och från iaf.
Lite smådryg sådär ibland. Menmen =)


Vi såg även på film i fredas. XII hette den ena, under den filmen var Erik mycket underlig. Jag tror inte han låg still alls. Inget låg som det brukar i sängen och han var allmänt superknäpp. Filmen i sig var bra, även här till och från. Mycket lång, lite för lång! Jag höll på att avliva i slutet. Sen bara slutade den. Inte ett bra slut alltså!

Vi såg även på Collage Road trip, med Raven från That´s so Raven. Haha! Den var rätt skoj, iaf grisen Albert.
Innan vi satte på denna ville Erik sova, då var klockan 11. Han fick inte för mig så jag tvingade på han denna filmen =)
Vi orkade dock inte med hela utan la oss och sov runt 12 =)


Helgen var alltså supervärd!
Puss på dig baby! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0