Torsdag

Ptja, känns som söndag, nytt år, 29 dagar kvar till 20.


Just nu har jag tråkigt. Jag mår för bra för dagen efter nyår. Men jag hade skoj. Jag träffade massa människor, Olle var mest underlig. Han skulle bara ha och ha :O Och han fick, mer än han borde!
Men jag var givmild. Sen vandrade jag. Jag blev lite trött i benen, jag hade klackskor. Men jag var bäst så det gjorde inget =)


Nu dricker jag cola och lyssnar på Counting Crows - Colorblind och funderar på ett bad. Jag är lite frusen. Men jag vet inte om jag orkar. =(
Jag borde skaffa mig en stark pojkvän som kan bära mig dit jag ska. Det hade varit bäst äver liksom!
Men icke! Jag trivs rätt bra som det är just nu iofs =)
Jag har melongodisar och sådär. Vad ber begär man?


Hihi, nu kom Bloodhound Gang.
OJ! Nu gör jag annat. HERRÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0