Torsdag

Yes, det går aningen trögt att hålla igång här.
Nya saker händer, iaf lite.
Jag har en pojkvän. Världens bästa Erik. Han är bara den bästa Erik, inget mer :O
För bästtiteln är förever min! :D
Men jag tycker om  han för det =)




Inte långt kvar tills min stora dag heller. 8 dagar för att vara exakt. Den fredagen kommer spenderas lite på arbetsförmledlingen där de har lovat tårta och sen bär det av till Kil för att fira Elin som också fyllt år.
Då blir det fylla, fylla och lite mer fylla! :D
Erik ska med också, träffa mina fulla/fula vänner =)



Jag har nog egentligen inget mer att srkiva.
Jag borde fixa en present till Erik, han fyller 10 dagar efter mig. Precis som min vän Linnea =)
Har du ett bra förslag på present så säg till för fan! Jag är sämst ever på sånthär :(
Jag kan göra saker, enbart. Inte köpa presenter :(


Nej för att återgå till verkligeheten. Dvs mitt colaglas, chipsen och en bra film =)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: nadja

men hallå du är ju 20 då. köp en flaska vin såklart! :D

2009-01-23 @ 23:29:33
URL: http://kissthisshiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0