Onsdag

Förut kom jag på en sak som jag bara var tvungen att skriva här.
Men nu kan jag för allt i världen inte minnas vad det var.

JO!

I måndags var jag på stan med min bror och min man.
Vi shoppade lite, eller ja, min bror gjorde.
Jag och Erik köpte present till Richard som blir 20 i morgon och har fest på lördag.

Vi såg Pölsa och min bror blev alldeles till sig. :O
Kära nån!
Det är ju inte direkt långt hem till honom.
Kan gå dit, sätta sig utanför och spana för fullt.
Höhö!


På tal om att det är fest på lördag.
Pappa gifter sig med Britt.
Jag vet inte när detta är klart för att jag kan lämna dem.
Men jag smiter vid 8 kanske ;)
Vi får se vad som händer :D


Annars har jag skärt mig igen, på foten typ.
Jävla rakning!
Jag ska sluta med det!



PUSS!


Kommentarer
Postat av: Amanda - Gustavs mamma

Rakar du dig? :O Vad är detta?

2009-07-26 @ 12:01:30
URL: http://biggerbetteramanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0