Söndag

Jag kan nog mycket väl ha överdrivit igår.
Men jag var sur.
Jag var sur på alla som inte ville festa =(

Men det löste sig, det blev pizza, chips och skräckfilmer.
Och jag var nöjd med helgen ändå.

Jag måste även säga att denna gången spydde varken Erik eller jag.
Nu var det Richards tur.
Det var lite småkul, lillkillen hade inte druckit speciellt mycket mer än resten, men halvdäckade på balkongen.
Fick hjälp in och hamnade till slut på toaletten där han spydde.

Sen däckade han så fint i Eriks säng och jag och Erik var tvungna att sova i hans föräldrars säng.
Usch säger jag! Det var ingen alls vidare skön säng :(



Nu är det kväll och jag har precis smällt i mig 50 körsbär.
Och ja, jag räknade faktiskt.

Sen fick jag reda på att mamma är i Norge.
VAD GÖR DU DÄR!? :O

Nu ska jag se på The big bang theory, äta chilichips och dricka cola =)



PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0