Torsdag

Hej.
Idag fick jag reda på att ännu en av mina högstadielärare dött.
Iofs är det bara den andra.
Men den första brann inne och nu cancer.

Inte för att jag har pratat med dessa lärare sen jag slutade.
Men jag måste ändå medge att det känns konstigt.



Ölen med Amanda igår var riktigt trevlig.
Men rubriken är visst fel, det ska stå Onsdag igår. Inte tisdag.
Jag är helt lost.

Det blir så när man byter hus och har sig.

I morgon ska jag leka med Erik igen.
Då har vi inte setts på två dar. Det är länge för oss och jag saknar honom.
På lördag kanske han far till Sthlm för att köpa motorcykel åt hans mor.
Eller ja, han ska inte köpa den. Han ska bara med :D
Men det vet jag inte än, får nog reda på det senare idag.

Annars har jag duschat, så hemskt skönt med en dusch man bara kan stå i och känna vattnet rinna.
Pappa har ju bara badkar vilket gör att man måste hålla i slangen annars hamnar det vatten överalt.
Vilket inte är alls populärt.

Nu måste jag kamma ner min lugg så den inte står åt alla håll sen =)


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0