Lördag

Angående kommentarerna Amanda så är det inte du som ska fråga efter en anledning ;)
HIHI!



Annars lär jag smälta bort, jag har nästan 29 grader i mitt rum bara och jag svettas som ett djur!
Jag törs inte duscha heller eftersom jag bränt mig så hemskt :(
Får ta det i morgon. Tur iaf att jag sover själv i natt så ingen behöver lukta på mig =)


Är helt sjukt taggad inför Arvika också!
Och på tal om taggar så vet jag inte riktigt vad Richard håller på med på Peace And love.
Kära pojke, 22 stygn i armen. Ptja, ska man vara på festival så ska man ;)
Det lämnar kvar ett fint ärr att minnas :D



Nej! Nu ska jag fortsätta packa, smälta bort och skriva klart min inköpslista.

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Meh! Jag ville ju veta :( Festa lite i Arvika åt mig!

2009-06-30 @ 14:36:09
URL: http://biggerbetteramanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0