Måndag

Jag borde ha pisk!
Men senast jag försökte skriva ville det inte funka, då blev jag arg och gav upp :(

Nu är det hundar här. De mest ligger och dör av värmen. Jag förstår dem. Jag kanske ska bada :O

HIHI!


Men Lillasyster till arvika! :D
Kära nån! Lyckan är snart total! :D:D:D:D:D

Jag är även grymt kär i Erik.
Och för att även en gång berätta detta så spydde Erik i fredags. Hihi ^^

Annars i  helgen var vi i Säffle hos Eriks mormor och morfar. Det var trevligt. Där åt vi mat och fikade! :D:D


PUSS!


Kommentarer
Postat av: Erik

Ja lillasyster, grymt kul!!! Kändes inte så värt att kommentera att jag mådde dåligt i helgen.... Något som däremot är värt att kommentera är att jag slog dig i kubb!!



Gillar dig starkt <3

2009-06-23 @ 19:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0