Måndag


Nu är det dags!

Häromdagen när jag satt på bussen på väg hem så satt det två tjejer som pratade om antagligen en kompis.

- Alltså, visst att man alltid umgås med sin kille i början. Då är man som kärast! Men efter ett år!

- Ja, liksom! Så kan det ju inte bara gå till!

Den ena förklarade sedan att om hon skaffar kille kommer hon absolut inte skita i sina kompisar som då denna omtalade brud tydligen gjort.
Hon visade även med fingrarna hur tajta deras kompis och hennes kille var. Vilket fakitskt var bland det roligaste jag sett.

Poängen med detta var just det faktum att den ena tjejen förklarade precis hur hon skulle bli OM hon skaffade kille. Ja, hon sa faktiskt om hon skaffade en, inte när ;)

MÖHÖ!
Ni förstår med all sannolikhet inte det roliga i det hela.
Men jag skratta iaf för mig själv på bussen.
Dock kände jag igen mig i vad de sa. Menmen!
Jag har mitt socker!



Helgen blev inte så värd som jag trodde/ville.
Menmen, jag var lite halvfull och jag åt pommes!
Jävlar i helvete vad underbart gott det är!

Jag lovade att inte skriva detta, men jag kan bara inte låta bli.
För tredje gången i rad så spydde lilla Erik.
Antingen så vill hans kropp inte att han dricker mer eller så är han en sopa.
Hur som haver så är  jag kär i den lilla fisen.
Han är hur sjukt jävla bra som helst!


Nu ska jag återgå till Cash, cola och mig själv.
Jag  kommer säkert på med vettigt att skriva lite senare som egentligen skulle varit med nu men som jag glömt.

Jo, en sak kom jag på direkt.
Midsommar - party hos Erik!
Kom och sup er fulla med oss! :D

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0