Lördag

Ptja, detta lär nog aldrig bli bra!
Menmen! Jag gör mitt bästa.

Idag är det lördag.
Jag ska på hockey och efter det blir det ut.
Jag är redan taggad och funderar på hur jag ska kunna supa under matchen eftersom den är så sen.
Öl har jag inte råd med i baren.
För dyrt för lilla mig.

Jag har nu äntligen Lword säsong 5 som kommer plöjas igenom snabbare än fan!
Har även börjat se Baywatch! Mums säger jag bara! :D HAHA! :D


Igår såg jag och Erik på film.
Battle Royale. En faktiskt rätt hemsk film, inte skrämmande. Med hemsk. Slutet kunde dock varit bättre.
Men den är värd att se!
Sen såg vi Wrong Turn 3. HAHA!
Värsta av allt var att filmen slutade som att det kommer ännu en film.
Ptja, vi får väl se ;)

Saw 6 har snart prämier också.
Måste ses!
Dock inte bio nu när det kostar skjortan!

AJA!
Nu ska jag stryka en nymålad tröja =)


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0