Måndag

Nu har jag varit sådär dålig igen.
Menmen, jag ska försöka bättra mig!
Har bara tre veckor kvar att kursen nu iaf.
Dock avslutas den med två hela veckor praktik vilket kommer döda mina ben, fötter och ja, hela mig antagligen.
Aja!


Jo, juste!
I fredags kom Erik hit efter skolan för att hjälpa mig att klippa Fidos klor. Eftersom det är halvt omöjligt att göra själv.
Är iofs assvårt att göra det två med. Menmen! Man får göra så gott det går!
Det var inte vad jag tänkte skriva.
Jag åt en liten bit pizza, eftersom jag var hungrig. Då Erik från andra sidan bordet utbrister att jag är jätteful.

Verkligen en jättesnäll pojkvän jag har! Menar jag!

Menmen! Han är iofs bra ändå.
Fast han är elak.
Jag kanske smittar av mig.
höhö :D:D


PUSS!


Kommentarer
Postat av: Erik

Aww, förlåt. Det såg ganska hemskt ut just då. Du är jättefin annars! Alla har vi våra dåliga stunder.



Iof så är jag nog inte den som är mest elak av oss två :P

Men tog du illa upp så förlåt ;)



Puss <3

2009-10-19 @ 15:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0