Söndag

Juste!
I natt vaknade jag efter att ha drömt hemskt.
Det var typ första gången, iaf som jag mindes.
Jag var lite rädd och ledsen och försökte väcka Erik så han kunde trösta mig.
Men han rörde inte en min utan sov vidare =( Jag kröp då så nära honom jag kunde, bara för att inte behöva sova så långt ut.

Senare var båda vakna och jag kände mig kissnödig så jag gick upp, kissade och när jag gick tillbaka.
Jag skulle putta upp dörren till hans rum och där stod Erik.
Jag höll på att skita på mig  och jag började gråta.
Det värsta som finns är att bli skrämd och jag gråter.
Som ett litet barn =(


Men det gick bra sen, vi somnade och jag vaknade bredvid det bästa jag har =)


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0