Söndag

Åter igen har jag varit asdåligt på att uppdatera.
Men jag orkar verkligen inte.
Blä!


Aja! Under veckan gjorde jag inte mer än vanligt, höll mig i skolan, var på hockey, sov och åt.
Det vanliga.

Helgen var skoj.
Jobbade i fredags. Skulle egentligen till Deje, men jag slutade klockan 10 så blev så sent =(
Kvällen slutade iaf med att jag och Erik drack lite, köpte pommes i stan och åkte hem till honom.
Vi somnade bortemot 4 och blev väckta halv 8.
Vi skulle nämligen med Eriks mamma och syster till Degerfors och Örebro för att kolla efter balklänning åt eriks syster. Hon prövade en riktigt fin i Degerfors.
Får väl se vad hon bestämmer sig för tillslut =)

När vi kom hem, vid 4 tror jag. Så lade vi oss och sov. Hemskt skönt.
Var dock mer trött när vi vaknade igen.
Vi far våran kos mot Maxi för att köpa pommes och cola för kvällen. Det blev hamburgare och pommes till kvällsmat. Det smaka mums!

Sen såg vi på film, den nya med Mischa Barton eller hur hon stavas. Walled In.
Skum film, ej sebar!


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0