Måndag

Känner mig riktigt sjukt usel.
Men jag har verkligen inte orkat.
Här kommer iaf en liten update om vad jag been up to!

I fredags mös jag med Erik =) Vi åt god mat och såg på Idol och Criminal Minds.
Riktig härlig dag!

I lördags var det hockeyns dag och för oss med säsongskort betydde det bara massa lyx!
Träffa spelarna på isen och äta gratis buffé vid köp av dryck.
Och vem säger nej till  tacobuffé?
Ingen! :D
Höhö, sen skulle de spela mot Leksand, klockan 4. Men eftersom jag såg hemsk ut i håret så gick jag hem och färgade mig och gjorde mig festläcker!
För att sedan fara min kos till Martin, vi spelade Buzz. Som jag som vanligt förlorade.
Sen sjöng vi singstar för hela slanten!
Jag har aldrig lyckats komma i närheten av Martin, men då hade vi lika poäng en gång!
Jag var stolt!
Sen vart det Nöjes.

Kvällen slutade inte allt för bra.
Men det löser vi, hoppas jag =)


Igår firade jag och Erik 8 månader.
Eller ja, inget direkt firande.
Får vi ta en annan gång då vi inte är superbra vänner just nu.
:(



Nu ska jag se på top model!


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0