Söndag

Ptja, var en mycket händelserik dag på Åby igår.
Som de flesta nog läst så dog en häst på banan.
Vi såg visserligen inget, men vi hörde rätt snabbt vad som hänt.
En liten pojke blev även skadad, vet inte alls vad som hände eller hur det gick :(
Men det var hemskt att se han komma bärandes och blödandes.

Å andra sidan fick jag dela ut en vinst på 36500 kr.
Vilket jag faktiskt hade velat tagit själv. Menmen, fick med mig 300 kr hem iaf.
Inte dålig dricks, eller vad jag ska kalla det ;)
Höhö. Mannen som glömde eller vad han nu gjort kom aldrig igen så jag tog dem.


Jag sov sedan hos Erik, blev en tidig kväll eftersom jag varit uppe sjukt tidigt under hela veckan.
Menmen, smällar man får ta ;)

Nu ska jag spela lite sims och skicka ett barn till universitetet =)

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0